dissabte, 14 de novembre de 2015

A TRAVÉS D'IMATGES


Un dia us parlava de la tasca constantd'anar perfeccionant la nova escola, tant en hores "lectives" com fora de l'horari. Realment durant aquestes sis setmanes que duem aquí no hem deixat de pintar, ordenar, retocar i construir nous espais. I el que ens queda! Si us sembla, avui us ho explicaré a través d'imatges.





Us deia que la majoria de parets eren del color gris del maó i que s'omplien de color gràcies a tot el que elaboren els nens i nenes. Ara ja són parets de colors (ja ho veieu a la fotografia principal) i amb els treballs dels infants queden d'allò més bé! 

Fet pel "salón" de la Zeydi (tercer i quart), que treballa molt i molt bé l'abús sexual.

Les portes de les aules ja tenen cadascuna el seu nom i la seva encantadora decoració.

Classe del Christopher i el Joaquín (cinquè i sisè)

La de la Yolanda i meva (primer i segon ). Som la classe Estrellas y luceros.

La biblioteca que us vaig dir que s'estava acabant de construir ja està pràcticament finalitzada i les seves taules i bancs ja estan pintats, d'una manera ben artística i bonica (com els del menjador).

El millor lloc per fer volar la imaginació.

Finalment, la zona de l'arbre de la qual vau poder veure la fotografia l'altre dia ja té una germana bessona!

El millor lloc per perdre's.

I encara que per a mi el millor lloc per perdre's continua essent la Costa Brava, he de reconèixer que aquest raconet de l'escola és perfecte per descansar, reflexionar i fer volar els somnis. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada